NOL Fórum
2017. Szeptember. 25, 17:48:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: E-mail címek ellenőrzése
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Reklámokról  (Megtekintve 8581 alkalommal)
KapitányG
Hero Member
*****
Hozzászólások: 27 453


« Válasz #15 Dátum: 2003. Január. 04, 16:21:22 »

Ahol nem a haszon, a bevétel a cél, ott nem a hatásosság határozza meg, hogy alkalmaznak-e egy adott kommunikációs eszközt, vagy nem.
És ha száz emberre hat, ha tízre hat, ha egyetlen egy embert is elgondolkoztat, már nem volt fölösleges.
Naplózva
matter
Hero Member
*****
Hozzászólások: 21 527


« Válasz #16 Dátum: 2003. Január. 04, 16:25:33 »

Mint tudjuk, a reklám hatását mérni rendkívül nehéz, nyilván erre is igaz. Engem jó érzéssel tölt el, hogy ma Magyarországon gondol ilyesmire egyáltalán valaki. Talán más is így van vele, ha egy pillanatra meghökken az ember, és elgondolkodik, az már jó. Nyilván senki nem fog emiatt szakítani a szeretőjével, de egy bogár azért kerülhet a fülébe. A "jó útra térés" veszélye mindenkit fenyeget.
Naplózva
AvenárT
Hero Member
*****
Hozzászólások: 11 969


« Válasz #17 Dátum: 2003. Január. 04, 16:28:41 »

A pénzen inkább támogasson az egyház, vagy bárki egy gyermekeket nevelő szegény családot. Ill. fordítsa a pénzt a gyerekek nevelésére, felvilágosítására stb. Tartson hittanórát belőle pl.
A reklám műfaja maga ugyan nagyon hatásos lehet rövidsége miatt, mégis szinte lejáratja azt az erkölcsi fogalmat, amit reklámoz.
Az egyház annyiszor tiltakozik kiállítások, filmek, plakátok ellen. A reklámról sincs jó véleménnyel. Nem értem ezt a pálfordulást.
Naplózva
AvenárT
Hero Member
*****
Hozzászólások: 11 969


« Válasz #18 Dátum: 2003. Január. 04, 16:30:38 »

Lehet, de ebben nem egy reklám lesz a "felelős".
Arról nem szólva, hogy a hűtlenséget nem most találták fel. De hát az vesse Rád az első követ...!:-)
Naplózva
KapitányG
Hero Member
*****
Hozzászólások: 27 453


« Válasz #19 Dátum: 2003. Január. 04, 16:48:16 »

NEM reklám. Kommunikáció.
Tudsz tanácsokat adni a többieknek is, vagy csak az egyháznak, hogy mire költsék inkább?
Naplózva
AvenárT
Hero Member
*****
Hozzászólások: 11 969


« Válasz #20 Dátum: 2003. Január. 04, 16:54:48 »

Tanácsot, naná!:-)
Valamelyik tévécsatornának van egy társadalmi célú hirdetése, vagy minek nevezik, az nem a többi reklámmal, a vécépapírhírdetéssel megy, hanem külön. Egy idézet és néhány képsor. nem mindig jó, de elég hosszú és kulturált.
Egy-egy riport, interjú együtt élő házaspárokkal sokkal hatásosabb. Pláne, ha nem mesterkélt (akár társadalompolitikai, akár egyházi célzattal)
Naplózva
AvenárT
Hero Member
*****
Hozzászólások: 11 969


« Válasz #21 Dátum: 2003. Január. 04, 16:56:02 »

Pedig mérik. Ha a reklám megjelenése után fogy a termék azt lehet mérni.
Naplózva
KapitányG
Hero Member
*****
Hozzászólások: 27 453


« Válasz #22 Dátum: 2003. Január. 04, 17:00:09 »

És honnan tudod, hogy az egyházi műsorokban vagy az egyházi lapokban nincs vagy nem lesz ilyen?
Tanácsot, persze, mint ahogy az egyház esetében tudod mondani, hogy mire költse inkább.
Naplózva
matter
Hero Member
*****
Hozzászólások: 21 527


« Válasz #23 Dátum: 2003. Január. 04, 17:00:37 »

Ezt a "költse inkább erre-arra" tipusú érvelést el kellene felejteni, akármiről is van szó. Nincsen olyan olyan pénz , amit ne lehetne másra, értelmesebbnek vélt célokra költeni. Ilyesmire hivatkozni csak demagógia lehet. Azt meg hagyjuk meg a politikus uraknak.
Naplózva
KapitányG
Hero Member
*****
Hozzászólások: 27 453


« Válasz #24 Dátum: 2003. Január. 04, 17:03:16 »

Az csak következtetés, hogy a reklám miatt fogyott. Szoktak viszont kérdőíves
felmérésekből direkt módon tájékozódni.
Naplózva
AvenárT
Hero Member
*****
Hozzászólások: 11 969


« Válasz #25 Dátum: 2003. Január. 04, 17:18:54 »

Na most reklámkészítők vagytok, hogy ennyire véditek a reklámokat?
Nektek nem furcsa, hogy egy erkölcsi problémát reklámban hirdetnek? Pedig idősebbeknek gondoltalak titeket.
A fiataloknak nem tűnik már fel, hogy nincs értéke, helye semminek. Mindent kifacsarva, fekete humorral tálalnak. Nő, kutya, gyerek - ezzel lehet legjobban eladni egy filmet, terméket.
Az egyház a kutyát kifelejtette:-(
Naplózva
KapitányG
Hero Member
*****
Hozzászólások: 27 453


« Válasz #26 Dátum: 2003. Január. 04, 17:27:58 »

Mondom - legalább harmadszor - : NEM REKLÁM


Idézet
Idézet
„Holtomiglan, holtodiglan” – ezzel az üzenettel szólítja meg az embereket 2002. december 1-én kezdődő kommunikációs programjában a Magyar Katolikus Egyház.

Az egy évre tervezett akció során – bevezetőül – decemberben és februárban 400 óriásplakáton lesz látható a kicsi gyermekének örvendő fiatal házaspár alakja. Az esküvői képről fotográfián megjelenített dédszülők a keresztény hagyomány és a szülői példa jelenvalóságát érzékeltetik.
A „Holtomiglan, holtodiglan” üzenettel, – amely évszázadok óta a házasságkötési szertartás esküszövegének része – kisméretű plakátokon, templomok hirdetőtábláin és egyházi intézményekben is találkozhatunk az elkövetkező esztendőben.
A családi élet és a házasság intézményét ért ártalmas hatásokra válaszolva a Magyar Katolikus Egyház arra hív mindnyájunkat, hogy hirdessük a házastársi elköteleződés gyermekeink jövőjét is meghatározó erejét.
A kommunikációs program üzenetét Egyházunk – társadalmi célú hirdetésként – hanghordozókon és videó-filmeken is szeretné megjelentetni az országos közszolgálati és kereskedelmi, a regionális és helyi médiumokban, valamint az írott sajtóban.
2002. november 26."
katolikus.hu
Naplózva
matter
Hero Member
*****
Hozzászólások: 21 527


« Válasz #27 Dátum: 2003. Január. 04, 17:30:32 »

Lám, ebbe is bele lehet kötni, csak akarni kell.
Naplózva
AvenárT
Hero Member
*****
Hozzászólások: 11 969


« Válasz #28 Dátum: 2003. Január. 04, 17:49:09 »

Hogy az egyház minek szánta, hogy csupa jóakarattal volt kikövezve az a bizonyos út, az nem jelenti, nem garantálja, hogy valamit nem lehet másként érteni, kommunikálni, ahogy írod.

De az isten áldjon meg benneteket, ez csak egy kis részlet a reklámiparból!

Nehéz munka ez is, és hálátlan, mert mindenkinek más az izlése, mást fogad el. és arról ne is beszéljünk, hogy ami már bejött többször, az nem biztos, hogy ismét sikert arat. A negatív reklám sokszor hatásosabb.

Medgyessy feleségéről azóta vesz tudomást az ember, amióta modortalanul viselkedett.

A választási hirdetések között is volt sok lüke. Mindkét oldalról.
A reklám is csak "mintegy tükröt tart..."
Naplózva
AvenárT
Hero Member
*****
Hozzászólások: 11 969


« Válasz #29 Dátum: 2003. Január. 04, 17:52:00 »

Matter! Ennyire érzékeny vagy? Akkor inkább nézz krimit, ott mindig a jó győz!
(Bmeg!)
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország